Perjantai 6. maaliskuuta 2015

rv 21

IMG_20150211_140517%5B1%5D.jpg

Eksyin nyt vihdoin viimein tänne taas pitkästä aikaa kertomaan kuulumisia.Eilen tuli käytyä rakenneultrassa tutkimassa jälleen onko pikkuisella kaikki hyvin. Katsottiin läpi rakenteet sun muut tärkeät jutut ja kaikki näytti olevan mallillaan, eikä mitään poikkeavuuksia löytynyt.. luojan kiitos! Siellä se äidin kullannuppu kovasti kasvaa ja kehittyy. Pituudet ja painot vastasivat hyvin näitä viikkoja ja oon tosi ilonen siitä, että kaikki on mallillaan. Ihan turhaan stressasin taas tuotakin käyntiä. Pyysin vauvan kummitätiä tulemaan mukaan ultraan mun kanssa joten mentiin yhdessä käymään. Nyt ollaan päästy jo puoleenväliin raskautta ja tuntuu että aika on menny aivan sairaan nopeesti, justhan mä vasta sain tietää odottavani tätä peintä käärö ja kohta se on jo sylissä. Nautin kyllä jokaisesta hetkestä paljon kun saan kantaa tätä pientä lahjaa mukanani. Välillä kun laskee noita päiviä ja kuukausia niin osaan jo kuvitella kuinka kohta saan oman pienen nyytin tänne puolen maailmaa. Yllättävän hyvin tähän asti tää raskaus on sujunut, ei oo ollu kummempia pahoinvointeja ihan alkuraskauden jälkeen, eikä mitään muitakaan "rankkoja" vaivoja. Ei saa liikaa hehkuttaa kun onhan tässä aikaa vielä jolloin mahdollisesti rupee noi vaivat ilmestymään. Ens viikolla ois neuvolassa taas aika ja silloin taidetaan käydä läpi noita ensimmäisiä lomakkeita sun muita hakemuksia mitkä ois varmaan ihan hyvä täyttää ja hoitaa pois alta tarpeeksi ajoissa. Oisin kyllä aivan hukassa niiden papereiden kanssa yksin, onneks mulla on tosi ihana ja ystävällinen neuvola hoitaja.

 

1425655470126%5B1%5D.jpg

Toinen rakenneultra ois sit enskuun lopulla :3

 

Muita kuulumisii voisin kans vähän päivitellä. Olin tossa vähän aikaa sitte noin kaks viikkoo korkeessa kuumeessa ja tuli sit rampattuu lääkärissä joka toinen päivä. Oli mulla toki muitakin lievii oireita mutta toi kuume nyt kiusas eniten. Siellä ne lääkärissä pohti et voisko olla raskausmyrkytystä, poskiontelotulehdusta tai perus flunssaa kun oireet mitä oli niin täsmäs aika moneenkin. No koitin sitte vaa parannella lepäämällä kotona ja menihän se sit ohi vaikkakin kestämistä oli. Koulusta oon joutunu olee nyt jonkin verran pois ku oli toi sairastelu putki tossa... nyt kun ois taas ihan fine terveydentila nii arvatkaas kakskertaa saanko mä aikaseks yhtään mitään vaikka kovasti motivaatiota ois sen suhteen että saisin nyt tän vuoden saattaa kunnialla loppuun. Kyllä tää tästä lähtee rullaamaan vielä. 

 

Oon huomannu et henkisesti mun voimat ois aika tööööt.Välillä tulee tosi voimakkaana semmoi fiilis ettei oikeesti kiinnosta tehdä yhtään mitään, en haluu olla yhteydes yhteenkään ympärillä olevaan ihmiseen enkä jaksa myöskään sisäistää asoit mitä tapahtuu sinä hetkenä. On vaan semmonen olo että voi makaa peiton alla monta päivää putkeen... On tosi surullinen ja paska fiilis, eikä tähän kyseiseen olotilaan löydy minkäänmaan erillistä syytä mutta luojan kiitos se menee ohi aika nopeasti. Lopetin noi mielialalääkkeet kun kuulin odottavani vauvaa, kun ne ei oikeen oo suositeltavii raskauden aikana joten voi olla että myös sen takia nää normaalit mielialan ailahtelut tulee paljon voimakkaampana sitten mun kohdalla. On toki myös semmosia päivä jolloin tykkään lähtee koiran kanssa ulos ja viettää aikaa muualla ku yksin kotona. Semmossista päivistä haluun nauttia kun niitä tulee :) 

 

 

Tuli eilen käytyä Taikan kanssa syömässä ja samalla sit kierreltiin katsomassa noita vauvan vaatteita... voi että! voisin ostaa kaikki kaupat tyhjäks, kun noi vauvan vaatteet on niin yyber sulosia :3  Harmi kun ne pikkuiset kasvaa niin kauheeta vauhtia niin menee sit noi vaateetkin pieniks tosi nopeesti.Tänään käytii äidin kans kaupoilla ja kuten varmaa arvaatteki niin sielä tarttu sit lisää noita kaikkia pikkusia vaatteita matkaan. Oon vähä katellu noita kaikkia erilaisia vaunuja ja päätyny siihen tulokseen että jotku hyvät yhdistelmävaunut ois tosi kätevät tässä tapauksessa, joten jos teillä lukijoilla sattuu olemaan kokemusta näistä niin voitte toki tulla vinkkaamaan mulle ja ehdotteleen jotain hyviä vaunuja :) Aattelin myös et voisin alottaa jonkilaise harrastuksen et pysyisin liikkes, ku tuppaa tää liikkuminen välil jäädä vähäseks meinaa oon toooooooosi laiska tekemään yhtään mitään. Sekin riittäs jos joka ilta jaksais käydä vaikka puolen tunnin kävelyllä.

 

                                         IMG-20150305-WA0030%5B1%5D.jpg

 

                                                                   Täs pari kuvaa mitä tuli ostettuu :)

 

                                                   1425656050112%5B1%5D.jpg

 

Eipä mulla tän enempää ole tässä kerrottavaa, joten jos sulle tuli mieleen jotain kysyttävää tai aiheita postaukselle niin kommentoikaan toki tohon alas! Otan mielellää ideoita vastaan! :)

 

<3 : Oona